بروز رسانی شده در پیش

ماساژور

این روزها با تغییر سبک زندگی که به سمت پشت میز نشینی سوق داده شده، بسیاری از افراد در معرض کوفتگی و خستگی بدن و عضلات قرار دارند، از این رو روش های متعددی برای جلوگیری از این مشکلات به وجود آمده که یکی از متداول ترین آن ها ماساژ می باشد. ماساژ به مجموعه ای از اعمال گفته می شود که روی قسمت های مختلف بدن انجام می شود و علاوه بر رفع خستگی بدن و دردهای عضلانی، می تواند با تسریع جریان خود، اکسیژن بیشتری را به نقاط مختلف بدن بفرستد. به این منظور استفاده از ماساژور به عنوان ابزاری کاربردی که ماساژ را تسهیل می کند، به افراد توصیه می شود.


انواع ماساژور

تمامی ماساژورها کاربری یکسانی دارند، ولی براساس طرز استفاده، انواع گوناگونی از ماساژورها ساخته می شوند که افراد با توجه به نیاز خود می توانند آن ها را انتخاب کنند. از این میان می توان به دو مورد زیر اشاره کرد :
ماساژور برقی : به دلیل قابلیت استفاده راحتشان این مدل از ماساژورها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار دارند، به علاوه این مدل ها نیاز به صرف انرژی فرد ندارند. این انواع دستگاه ماساژور که به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند، می توانند در منزل و محل کار و حتی درون اتومبیل مورد استفاده قرار گیرند و علاوه بر ماساژ نقطه مورد نظر باعث گرم کردن آن و در نتیجه احساس آرامش فرد می شوند.
ماساژور دستی : جزو مدل های اولیه ماساژور هستند که با کمک نیروی دست و یا باطری کار می کنند. از آنجایی که این ماساژورها معمولا به انرژی برق نیاز ندارند، در هر موقعیتی قابل استفاده هستند. به علاوه این ماساژورها به دلیل وزن کمی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارند.


انواع مدل ماساژور

مدل های متفاوتی از این ابزارهای کاربردی عرضه شده که با توجه به مورد مصرف ناحیه مورد نظر می توان از آن ها استفاده کرد. برخی از این مدل ها به شرح زیر است:
ماساژور لرزشی : یکی از مدل های محبوب در میان افراد است که به خاطر داشتن 4 سر لغزنده، نواحی مختلف بدن مانند شکم، کمر، دست و... را به خوبی ماساژ داده و علاوه بر ایجاد احساس آرامش، کوفتگی این قسمت ها را رفع می کند. برخی از مدل های این ماساژور نیز با داشتن سری های ضریف تر برای ماساژ صورت قابل استفاده هستند. این ماساژورها هم به شکل دستی و هم برقی در بازار عرضه می شوند.
ماساژور پا : دستگاهی که پس از یک روز طولانی راه رفتن و خستگی پاها، برای بازیابی انرژی و آرامش بخشیدن به پا، گزینه مناسبی است. با توجه به اینکه اعصاب مرکزی و نقاط مهم فشار در پا قرار دارند، این وسیله برای از بین بردن استرس و خستگی ران پا، کف و ساق پا ضروری است.
ماساژور کمر : استفاده از ماساژور کمر برای جلوگیری از مشکلات این ناحیه به افرادی که مدت طولانی می نشینند، توصیه می شود. برخی از مدل های این ابزار برای استفاده روی صندلی ماشین تعبیه شده که با ماساژ کمر، کتف و شانه می تواند احساس خستگی ناشی از رانندگی طولانی را برطرف کند.
ماساژور سر : ابزاری است که در عین سادگی می تواند با ماساژ پوست سر احساس راحتی ایجاد کند و همینطور باعث کاهش استرس و سردرد شود. ماساژور سر با افزایش جریان خون در پوست سر و تغذیه بهتر پیاز مو، حتی می تواند از ریزش مو نیز جلوگیری کند.


خرید اینترنتی انواع ماساژور

امروزه اگرچه روش های رایج خرید، یعنی مراجعه حضوری و گشت و گذار در میان فروشگاه های مختلف، طرفداران خاص خود را دارد و هنوز ترجیح بسیاری از مردم است، ولی با توجه به افزایش مشغله های فردی، ساعات کاری طولانی و همین طور سپری شدن زمان های طولانی در ترافیک، افراد زیادی به دنبال روش های جایگزین سریع تر و راحت تر هستند. از این رو فروشگاه های مختلفی مانند دیجی کالا اقدام به فروش اینترنتی انواع ماساژور شامل : دستگاه ماساژور کمر، ماساژور صندلی ماشین، ماساژور سر و پا، ماساژور دستی، برقی و غیره از برندهای برتر کرده است. خرید اینترنتی ماساژور از سایت معتبر دیجی کالا این امکان را فراهم کرده است که افراد ماساژور مورد نظر خود را با اطمینان از کیفیت آن از میان تنوع بالای اقلام عرضه شده انتخاب و تهیه کنند. به علاوه شما با خرید ماساژور از وب سایت دیجی کالا می توانید با برخورداری از تخفیف های مختلف سایت، لذت یک خرید ارزان قیمت را در کوتاهترین زمان ممکن تجربه کنید.




ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به جدید ترین ماساژور های شهریورماه 1400 میپردازیم

دیدگاهتان را بنویسید