بروز رسانی شده در پیش

انواع ساعت و مچ‌ بند هوشمند

گجت‌های هوشمند یکی از کالاهای جذابی هستند که دنیای تکنولوژی به ما عرضه کرده‌است. در میان این ابزارها انواع ساعت هوشمند یا همان اسمارت واچ و مچ‌بندهای هوشمند بسیار پرطرفدار هستند. این ساعت‌ها و مچ‌بندها تنوع و بازه‌ی قیمتی بسیار زیادی دارند و از یک مچ بند ارزان تا یک ساعت هوشمند گران قیمت را می‌توانید برای خودتان انتخاب کنید. مچ بند هوشمند ابزاری برای دنبال کردن شرایط سلامتی است و از ضربان قلب تا تعداد گام‌هایی که در روز برداشته‌اید و حتی سطح اکسیژن خون را نشان دهد. در واقع یک مچ بند هوشمند خوب می‌تواند همراه خوبی برای شما در فعالیت‌های ورزشی باشد اما ساعت‌های هوشمند که خیلی شبیه ساعت مچی هستند معمولاً دسترسی شما به ایمیل و پیام‌هایتان بدون دست زدن به گوشی را فراهم می‌کنند و به کمک آن‌ها می‌توانید با هندزفری آهنگ موردعلاقه‌‌ی روی موبایلتان را گوش دهید. مدل‌های پیشرفته‌تر سیم‌کارت خور و دوربین دار ساعت هوشمند هم در بازار موجود است.

 

راهنمای انتخاب ساعت و مچ بند هوشمند 

نکات مهمی در انتخاب ساعت و مچ بند هوشمند وجود دارد. اگر از ظاهر شروع کنیم جنس دسته‌ها و ظاهر صفحه مهم است. مچ بند هوشمند یا دستبند سلامتی بیشتر زمان ورزش استفاده می‌شود پس بهتر است بند ضد حساسیت داشته باشد. برای ساعت‌های هوشمند می‌توانید سراغ مدل‌های استیل،فلزی و صفحه‌های بزرگ سفید، مشکی و لمسی بروید. 
سیستم عامل نکته‌ی مهم بعدی است اسمارت واچ‌های اپل به سیستم عامل ios مجهزند و بسیاری از انواع ساعت و مچ بند هوشمند مجهز به اندروید هستند و بهتر است این انتخاب را با توجه به سیستم عامل موبایلتان و اپلیکیشنی که استفاده می‌کنید انجام دهید. قابلیت‌هایی مانند ضد آب بودن، مجهز بودن به امکانات و سنسورهای مختلف و ... امکانات دیگری هستند که در قیمت هم بسیار تاثیر گذارند.
عمر باتری نکته‌ی بسیار مهم بعدی است. بهتر است دستبند هوشمند یا اسمارت واچی انتخاب کنید که هر روز نیاز به شارژ شدن نداشته باشد.

 


بهترین برندهای تولیدکننده انواع  مچ بند و ساعت هوشمند در بازار 

برندهای مشهور تولیدکننده موبایل و لوازم الکترونیکی در بازار مچ بند و ساعت هوشمند هم حضور پر رنگی دارند.  mi band های شیائومی با قیمت نسبتا مناسب توانسته‌اند رضایت افراد زیادی را جلب کنند و سامسونگ ساعت‌های هوشمند زیبایی را در بازار عرضه کرده است. آی واچ‌های اپل هم از پرطرفدارترین اسمارت‌ واچ‌های بازارند. به دلیل قیمت بالای اپل واچ شرکت‌های مانند میدسان انواع ساعت هوشمند طرح اپل را برای کسانی که ساعتی ارزانتر می‌خواهند تهیه کرده‌اند. qs7 یکی از این گزینه‌ها است.

 


خرید آنلاین انواع ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند از دیجی کالا

در دیجی کالا انواع ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند زنانه و مردانه در مدل های روز سال 2021 عرضه شده است. می‌توانید عکس، قیمت و مشخصات این کالاها را ببینید و بهترین را برای خودتان انتخاب کنید و از خریدی هوشمندانه لذت ببرید.
 

ساعت هوشمند اپل        ساعت هوشمند سامسونگ        ساعت هوشمند شیائومی


دسته‌بندی‌ها: ساعت هوشمند - مچ بند هوشمند - گام شمار

ما در اینجا به در این مطلب می پردازیم به محبوب ترین مچ بند و ساعت های هوشمند شهریورماه 1400 میپردازیم

دیدگاهتان را بنویسید