بروز رسانی شده در پیش

ساعت مردانه

یک انتخاب استثنایی از ساعت‌ها، چه جدید و چه کالاهای قدیمی باعث می‌شود تا سال‌ها از خرید دوباره یک ساعت بی‌نیاز شد. امروز خرید ساعت می‌تواند تجربه‌ی گیج‌کننده‌ای باشد. نه تنها ساعت‌های مختلفی وجود دارد بلکه در چند سال اخیر ساعت‌های دیجیتال هم وارد بازار شده‌اند و سهم قابل توجهی را از آن خود کرده‌اند. هر کاتالوگی را باز کنید، به هر وب‌سایت خریدی بروید، وارد هر ساعت فروشی شوید، ساعت‌های متنوع و حیرت‌انگیزی را به شما ارائه می‌کنند. ساعت‌های بزرگ، کوچک، مشکی مات، استیل براق، روشن و ... بخش کوچکی از دنیای متنوع ساعت‌ها هستند. 
ساعت یک دارایی کاملاً شخصی است که می‌تواند ثروت، موقعیت و حتی سبک لباس پوشیدن را به نمایش بگذارد. ساعت‌ها فقط فناوری یا جواهرات نیستند، آن‌ها اغلب مواردی با ارزش واقعی هستند که از فلزات گران‌بها ساخته می‌شوند. ساعت‌های خاص و منحصربه‌فرد می‌توانند موقعیت شما به اطرافیان را منتقل کنند.


انواع ساعت مردانه

ساعت‌های مردانه از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند و هزاران طرح و رنگ دارند. آن‌ها از بندهایی از جنس استیل، چرم و جیر تهیه می‌شوند و قابل ست شدن با تیپ‌های رسمی، اسپرت و کژوال هستند. ساعت‌های دیجیتال امروزه بسیار پرفروش و محبوب شده‌اند. این ساعت‌ها اطلاعات جالبی درباره‌ی تنفس، ضربان قلب، تعداد قدم در روز می‌دهند و برای ورزشکاران و جوانان جالب هستند. همچنین به گوشی موبایل نیز متصل می‌شوند و اطلاعات مربوط به آن نظیر پیام‌ها و تماس‌های ورودی هم نشان می‌دهند. 
فرم صفحه ساعت‌های مردانه متفاوت است، گرد، بیضی و مستطیلی از معروف‌ترین فرم‌های صفحه ساعت مردانه هستند. جنس بدنه و جنس شیشه ساعت‌های مردانه که بر روی کیفیت و عمر ساعت تأثیرگذار هستند، با یکدیگر تفاوت دارند از این رو هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد. 
برخی از ساعت‌ها هم مقاوم در برابر آب هستند. این ویژگی باعث می‌شود هنگام شست‌وشوی دست، حمام و استخر نیازی به باز کردن آن نباشد.


ساز و کار ساعت‌های مردانه

حرکت و ساختار اصلی ساعت‌ها به طور کلی در سه نوع مکانیکی، اتوماتیک و کوارتز وجود دارد. ساعت‌های مکانیکی به باتری نیازی ندارد. مهندسی و کاری که در یک ساعت مکانیکی انجام می‌شود نفس‌گیر است. در داخل ساعت شما چرخ‌دنده‌ها و فنرهای ریزی قرار دارد که با هم کار می‌کنند و به شما وقت را نشان می‌دهند. 
ساعت‌های کوارتز فوق‌العاده دقیق و بسیار مقرون به‌صرفه هستند. دقت ساعت‌های کوارتز مردانه بسیار بالا است به همین دلیل است که اکثر ساعت‌های "ورزشی" و "میدانی" از فناوری کوارتز استفاده می‌کنند. از معتبرترین مارک‌های ساعت مردانه می توان به رولکس،رومانسون،تیسوت،امگا اشاره کرد.


خرید اینترنتی ساعت مردانه 

برای خرید آنلاین ساعت مردانه می‌توان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرد. این فروشگاه اصل بودن ساعت‌های برند مردانه را تائید می‌کند. هم چنین جدیدترین مدل‌های سال 2021 در این سایت موجود می‌باشد.


دسته‌بندی‌ها: ساعت عقربه ای مردانه - ساعت دیجیتال مردانه - ست ساعت زنانه و مردانه

ما در اینجا به 6 تا ازجدید ترین ساعت های مردانه مرداد ماه 1400 میپردازیم

دیدگاهتان را بنویسید