بروز رسانی شده در پیش

چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید تلفن هوشمند مناسب خود به خاطر بسپارید، این مقاله راهنمای  خرید انواع موبایل را برای شما ارائه می دهد. شما باید مشخص کنید که از تلفن هوشمند خود برای چه کاری استفاده می کنید این راهنما فرایند کامل انتخاب بهترین تلفن همراه را به شما خواهد داد.

تلفن هایی که مشهور به موبایل هوشمند هستند معمولا از تکنولوژی های جدیدی استفاده می کنند، بنابراین برای اینکه شما بتوانید موبایل مورد نظر خود را خریداری کنید راهنمای  خرید انواع موبایل برایتان در نظر گرفته شده است.امروزه اکثریت افراد از پیر تا جوان در جستجوی تلفن های هوشمند هستند به این دلیل که حتی کارهای خرید و بیرون خود را می توانند با آنها انجام دهند. انتخاب یک تلفن هوشمند از بین چنین لیست گسترده  از گزینه ها ، ممکن است گیج کننده باشد ، بنابراین ما راهنمای  خرید انواع موبایل تهیه کردیم که به شما کمک می کند، بهترین تلفن هوشمند را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

نوع عملکرد یک گوشی هوشمند:

پردازنده و RAM پردازنده گوشی هوشمند شما ، همچنین به عنوان چیپ ست یا SoC شناخته می شود ، بخشی است که تقریباً در مورد همه عملکردهای گوشی هوشمند شما مسئول است. عملکرد گوشی به این نوع پردازنده ها ربط دارد و این نوع پردازنده ها باعث می شوند که رده گوشی ها مشخص شود.

راهنمای  خرید انواع موبایل: مدل های برتر جهان

اگر می خواهید از مدل های اپل ، سامسونگ یا هواوی یک مدل برتر انتخاب کنید ، انتظار می رود حداقل مقدار هزینه ای که می کنید زیاد باشد. تلفن های موجود در این محدوده معمولاً با صفحه نمایش بزرگ ، ساخت عالی و آخرین ویژگی ها – از جمله تشخیص چهره ، شارژ سریع ، شارژ بی سیم و ضد آب بودن – ارائه می شوند.

مزیت اصلی تلفن های هوشمند برتر جهان،  اغلب به دوربین بستگی دارد. بسیاری از مدل ها از چندین لنز برخوردار هستند ، این نوع مدل ها دارای دوربین های عریض و قوی هستند و قطعا با توجه به میزان پیکسل آنها می توان گفت مانند دوربین های قوی عمل می کنند و به همین دلیل این گوشی ها در رده بالاترین قیمت قرار می گیرند.

راهنمای  خرید انواع موبایل: تلفن های میان رده

در راهنمای  خرید انواع موبایل می توان به تلفن های هوشمند میان رده اشاره کرد،  اگر عکاسی در تلفن های هوشمند برای شما در اولویت نیست ، می توانید با دوربین کیفیت پایین تری نسبت به موبایل های دیگر،  جدیدترین طراحی ها را با کیفیت میان رده تجربه کنید ، یک قدم پایین رفتن به بازار میان رده می تواند یک خرید بسیار خوب را به شما هدیه دهد. شما هنوز هم می توانید تلفن های بسیار توانمندی با صفحه نمایش خوب ، دوام بالای باتری و طیف خوبی از ویژگی های مفید پیدا کنید – در واقع برخی از مدل ها بسیار گران قیمت هستند ، با توجه به تحقیقاتی که در راهنمای  خرید انواع موبایل گذاشته می شود این مدل از گوشی های هوشمند میان رده علاوه بر کارایی بسیار عالی از هزینه خوب و مناسبی برخوردار هستند.

راهنمای  خرید انواع موبایل: تلفن های هوشمند پایین رده

خرید تلفن های هوشمند ارزان قیمت به نظر می رسد بسیار خوب نباشد، قیمت های آنها به این دلیل پایین است که ارزش خرید و کارایی آنها بسیار پایین است،البته در برخی موارد نیز می توان برخی مدل ها را پیدا کنید که کارایی آنها متوسط است و این موارد را با جستجوی زیاد باید پیدا کنید تا بتوانید خریداری کنید،در این نوع گوشی ها معمولا باتری خوب و دوربین نیز در حد معمولی کار می کند و طراحی ها هم ساده خواهد بود.

IOS یا Android: کدام سیستم عامل بهترین است؟

سیستم عامل (OS) بخش نرم افزاری تلفن شما را تحت پوشش خود قرار می دهد و تقریبا می توان گفت تمامی عملکرد گوشی با این سیستم انجام می شود. این سیستم اتصال تلفن و برنامه ها را می تواند انجام دهد و سهم زیادی در انجام عملکردهای گوشی دارد. دو سیستم اصلی برای انتخاب وجود دارد: iOS (آیفون های اپل) و Android.در اصل هر دو دارای کارایی بسیار بالایی هستند و اما در کشور ما ایران به دلیل اینکه از سیستم اندروید بیشتر پشتیبانی میشود معمولا برندهایی که دارای سیستم اندروید هستند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اندازه یک گوشی هوشمند:

 گوشی های هوشمند بزرگتر شده اند و جدیدترین مدل های سطح بالا از 5.5 تا 6 اینچ یا بیشتر اندازه دارند. اگرچه تلفن های بزرگتر برای تماشای فیلم و وبگردی عالی هستند ، اما برای همه مناسب نیستند. برخی از افراد برای نگه داشتن با مشکل مواجه می شوند و بنابراین  مدلی را ترجیح می دهند که بتوانند با یک دست راحت از آن استفاده کنند.

 بهترین راه برای تشخیص اندازه گوشی مناسب شما این است که سعی کنید تعدادی از گوشی ها را در یک فروشگاه در کنار همدیگر نگه دارید. اگر چیزی را میخواهید که راحتتر در جیب یا کیف شما قرار داده شود ، یک تلفن 4-5 اینچی را انتخاب کنید. به ابعاد فیزیکی گوشی نیز توجه کنید. اندازه صفحه نمایش با نسبت های مختلف در دسترس است و تلفن های مختلف حاشیه هایی با اندازه های متفاوتی دارند. یک گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی ممکن است در نهایت کوچکتر از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی باشد به دلیل اینکه دارای حاشیه زیادی است.

قیمت لحظه ای موبایل:

در این بخش که با عنوان راهنمای خرید انواع موبایل همراه هستیم به بخش قیمت موبایل میرسیم که به شکل مشخص بیان می شود. قیمت لحظه ای موبایل در بازار ایران مخصوصا دارای نوسان زیادی است و با توجه به قیمت دلار تعیین می شود. بنابراین برای هر مدل نمیتوان قیمت مشخصی را تعیین کرد. در صورتی که درباره برندهای موبایل و یا قیمت گوشی های هوشمند سوالی داشتید می توانید به بخش ارتباطات سایت ما بروید و با تماس برقرار کردن، به کارشناسان فروش ما وصل شده و می توانید هر گونه سوال خود را از آنها بپرسید، در کل این راهنمای خرید انواع موبایل برای دادن اطلاعات بیشتر به شما نوشته شده است.

خرید ارزان ترین گوشی ها

خرید گوشی های 5 تا 10 میلیون

گوشی های مناسب برای بازی


دیدگاهتان را بنویسید